Toegankelijkheid

Terug naar hoofdinhoud

We zijn vanaf nu voor jullie geopend!

Eenvoudige taal

Dat is de Foxx Club

  • De Foxx Club is een indoor speelparadijs voor gezinnen.
  • Het maakt deel uit van het familieresort “Schöner Asten” in Winterberg.
  • In de Foxx Club kunnen kinderen van alle leeftijden spelen en plezier maken.

Waar is de Foxx Club?

  • Adres: Renauweg 54, 59955 Winterberg
  • Telefoon: +49 (0) 2981-8050
  • E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat kunnen kinderen hier doen?

  • Klimmen, glijden, springen, spelen.
  • Er is bijvoorbeeld een ballenbak, een springkussen, een klimrek en een multicourt.
  • Er zijn snacks, drankjes en ijs verkrijgbaar.

Wat doen de ouders?

  • Naast de deur bevindt zich het restaurant “Panorama Terrassen”.
  • Ouders kunnen daar eten of koffie drinken.
  • Ouders kunnen hun kinderen via monitoren zien.
  • Het resort beschikt ook over een zwembad, een sauna en een spa.

Openingstijden

  • Dagbezoekers: dagelijks van 10.30 tot 18.00 uur
  • Gasten in het resort: dagelijks van 08:00 tot 23:00 uur

Belangrijke informatie

  • Antislip sokken zijn verplicht in het hele speelgedeelte.
    Als u deze niet heeft: u kunt ter plaatse antislip sokken kopen voor 2,50 euro.

  • Ouders blijven verantwoordelijk voor het toezicht.
    Ons team zorgt voor een veilige werking, maar wij bieden geen kinderopvang.
    Ouders kunnen hun kinderen volgen via monitoren.

  • Betalen gemakkelijk gemaakt:
    Bij uw eerste bezoek kunt u een RFID-bandje kopen voor 3,00 euro.
    Hiermee betaalt u contantloos. De consumpties worden aan het einde afgerekend.
    Neem de band bij uw volgende bezoek weer mee.


Eten & drinken

  • In de Foxx Club zijn snacks, drankjes en ijs verkrijgbaar.
  • Het restaurant serveert verse en regionale gerechten.
  • Het restaurant is ideaal voor gezinnen en biedt een prachtig uitzicht op de vallei.

Voor gasten van het hotel

  • Kinderen die in het hotel verblijven, hebben eigen speeltijden en speciale prijzen.
  • Meer informatie vindt u in het familieresort “Schöner Asten”.

Toegankelijkheid en veiligheid

  • De Foxx Club is binnen.
  • Antislip sokken helpen tegen uitglijden.
  • Neem contact met ons op als u hulp of ondersteuning nodig heeft.
  • In noodgevallen helpt ons team onmiddellijk.
  • We zullen hier binnenkort meer informatie geven over toegankelijkheid.

Juridisch

  • Algemene voorwaarden, colofon en gegevensbescherming staan onderaan op de website.

Zo kunt u ons bereiken

  • Adres: Renauweg 54, 59955 Winterberg
  • Telefoon: +49 (0) 2981-8050
  • E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.